#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Sunday 16 January 2011

connected

internet cam haram
saya tak boleh buat kerja
saya tak dapat access semua benda
esok saya mesti dipersoalkan
"why?"
"can i answer as: I DON'T KNOW"
saya nak salahkan internet
tapi siapa yang sudi mendengar

adakah mereka buat kerja endah tak endah
melepaskan kentut di tangga
mereka lega, orang lain merana menghidu 
tahi transparent yang beterbangan diudara

tapi saya percaya mereka
tapi kadang-kadang mereka tak dapat nak dipercayai
tapi saya masih percaya mereka
tapi seolah2 mereka benci saya
saya tak dapat kawal semua perkara
tapi saya mampu kawal emosi saya
secara paksa
apabila berhadapan dengan mereka
mereka dimarahai, memulangkan rasa marah kepada saya
menunjukkan rasa benci mereka terhadap saya
bertahan

kerana satu





mereka juga manusia seperti saya


signature2

saya pun dimarahi yang lain
adakah mereka sedari?

2 comments:

  1. bawa bersabar ye..setiap manusia ada saja dugaan..harap awak dpt hadapi dgn penuh cekal.. :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *