#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Thursday 28 October 2010

maaf, aku tak mencarut!

"amacam? oke tak?"
dengan pantas aku angkat jari tengah!
"ish..orang tanya elok2 selamber dia jer.."
 
ape aku boleh buat? jari tengah kene sepak masa main futsal. nasib badan dapat post keeper kan..hohoho.. berdenyut..berdenyut..berdenyut.. tambahan pulak dapat luka kecil kesan kerja keras sejak 2 menjak ni kan..
 
esok ade lawan lagi.. agak2 boleh bertahan tak? aku tengok jari tengah aku ni dah 2 kali ganda besarnye
 
huwaaaaaaaa
 
 

akhirnya kasut futsal Adidas Sala telah menjadi milikku~ ringan habis.. kadang2 rase macam tak pakai kasut pon ader. tapi bila maen kat De Stadium, terase la pakai kasut sebab abes semua ketulan biji hitam court tu masuk dalam mulut aku..eh, kasut..

kasut je lebey...main ntah ape2

ade aku kesah?

bubbyeeee
signature2

6 comments:

  1. pinjam kasot!!!...hud..11hb aku balik kl...ade exam....kite jumpe jom..12 aku cuti~

    ReplyDelete
  2. huwaa.. bestnyer kasut.
    main tak main belakang citer, janji bergaya.. hahaha~~

    apa2 pun, gud luck yer~~
    hehe

    ReplyDelete
  3. bile nak lawan netball ngan aku weh?xmaen ar maen bola pakai kaki...hak2

    ReplyDelete
  4. whoaaa... garang nya color kasut tue....

    ReplyDelete
  5. semoga kesan luka tue cepat sembuh ...

    ReplyDelete
  6. ena, boleh! tapi...... muat ker? hahaha~

    radin, bergaye bukan? hehehehe dari jauh orang dah nampak aku..huhuhu

    aleen; netball? ek eleh..celah jari tengah aku jer tuuuu.*berlagaknye*.boleh2..anytym babeh~

    hazman; tengokla tuannye..garangkan ;)

    kisahsensasi; terima kaseh :D harap2ler bengkak ni surut.. sobs..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *