#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Saturday 23 October 2010

20102010

cantik tak nombor ni?

20102010

cantik kan.. tapi sayang nombor tak kekal lama.. sehari jer.. lagi cantik kalau 20:10:2010 20/10/2010

tapi tu sekadar nombor.

disebalik kejadian tak ada apa2 yang menarik pun masa tu

biasa lah hari rabu adelah hari bekerja

aku kan kononnye workaholic..lalalalala

buka emel pon tak sempat, apetah lagi buka facebook

first time inbox aku mencecah 400 keping emel yang bunyinye same jer












Happy Birthday Huda
signature2

3 comments:

  1. alah,aku xpuas ati en3 sepotong mcm nih.pangkah huda!!!!hu3

    ReplyDelete
  2. ade bende menarek la hud yang jd pada 20102010 jam 2010...melaka maju!!...hahaha...

    ReplyDelete
  3. aleen ngek ngok...bluekk..bukan mo kasik aku hadiah ;P

    ena; hohoho..aku di Selangor..rakyat jati Selangor..muehehehehe

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *