#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Friday 12 March 2010

Titiwangsa

hari-hari aku berlari. seorang diri. tertunduk-tunduk segan sambil mata jeling-jeling melihat keindahan lelaki-lelaki berkayak di Tasik Titiwangsa. bila menjelang Maghrib; oh, alangkah indahnya pabila sinaran mentari merah memancar celah-celah rimbunan pokok.

segan

orang lain lari paling kurang pun berdua. aku sorang-sorang jer. rasa nak grab sorang abang tough lari same-same ngan aku. ahah. sengal punye idea. padahal lari perlahan jer. abang lembut pon aku tak terkejar. pakcik-pakcik yang dah tua pun boleh pintas aku.

ini boleh menjatuhkan reputasi aku

sebagai penganggur tegar

aku

TAKKAN

berhenti

berlari

mengejar

cita-cita.


ape kaitan ngan titiwangsa? aku pun tak tahulah.
myself

3 comments:

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *