#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Friday 25 December 2009

itu dulu

dulu aku mula2 buat blog, (tak la lame sangat, bulan 8 haritu~) sebab bosan. secara tak sengaja aku register n create satu blog. sikit2 aku korek cari tutorial nak buat blog. aku tgk orang lain punya blog cantek2. aku tukar semua html coding. tak puas ati, aku download semua template yang aku rasa cantek.

masa tu, niat aku blogging sebab nak isi masa lapang. aku bnyk masuk n baca blog orang. baca cerita itu dan ini. lepas tu, ade je idea nak tulis kat blog. bila baca blog orang yang tulis dalam bahasa inggeris, mulalah aku rasa jeles. i try to write in english because i think that is one of the ways to improve my english language. since i have a weak vocabulary and my grammar is bad, i dont know when i start to surrender. maka aku kembali menggunakan bahasa melayu. sejak aku guna nuffnang, aku mula update dengan berblog tentang iklan dan pertandingan sahaja. antara yang latest pasal SEO tu. ala, yang Hidup Berani Untuk Gagal tu. aku sikit pon tatau ape bende SEO tu. pastu dengan selambe je join. padahal ramai jer blogger yang jauh berabad lagi hebat dari aku. alah, aku saje2 je join bukan nak harapkan kemenangan..tapi pengalaman~ ekekeke (sedapkan hati)

sekarang aku rasa masa lapang aku dah makin kurang. balik2 rumah bukak blog sekadar balas dendam klik nuffnang kawan2 blog. macam tak best dah blog aku ni. (macam la blog aku ni pernah best) ekekeke..dah lah. aku nak kembali kepada niat asal aku berblog -> isi masa lapang + improve writing. iklan n trafic tu sampingan2 lah. tu je lah. penat dah bebel~

mood: duit abes ajak adik teman shopping (dia yg lebih) haiz~
myself

4 comments:

  1. haha...kita blogging mau happy. if not happy susah mau teruskan menulis ada betul?

    yuk kita heppy2sukasuki..

    bila happy+minat mmg baru artikel & blog pun jadi bes

    kelik2 sampingan aja dong..earning blog aku pun xbyk..nak bayar bil streamyx aku pun xlepas sebulan.

    hellowelcomethankyou..hohoi.nak bahaase inggeris jugak aku yg tak teror ni.makaseh sila datang lagi

    ReplyDelete
  2. haha~ betul betul betul

    nanti2 lah aku membest kan diri aku supaya blog aku semakin best..poyo

    takpe2..nanti kita same2 berbahasa inggeris plak pas nie~ hehehe

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *