#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Tuesday 25 February 2020

Welcome 2020

Assalamualaikum semua

Sekarang dah bulan February 2020, nak masuk bulan March penghujung Q1 2020 pulak tu, tapi aku baru nak welcome. haha. Takpelah biar terlambat daripada tak ada langsung kan. Dah lama ada blog, even aku pindahkan blog post dari blog lama ke sini. Ada la sebabnya kenapa tapi yang penting hari ni hari pertama aku menulis blog sejak sekian lama. Banyak betul benda nak kena cuci, nak kena belajar balik macam mana nak edit HTML, edit gambar, edit template ah semua tu lah. Nasib baik banyak boleh belajar kat tutorial. Cari thru Google terus jumpa apa kita nak. Bunyi macam senang tapi leceh betul.

Tapi kalau ikutkan calendar Hijrah, hari ni ialah 1 Rejab 1441 AH, maksudnya aku mula blog kembali pada 1 haribulan juga la. Hehe. Harapnya aku terus istiqamah dalam menulis blog ni. Aku menulis balik ni sebab hari tu masa kayuh basikal (touring) dengan Vlogger Pahlawan Basikal ke Cameron Highlands, rasa seronok pulak bila tengok mamat ni rajin bercakap, edit then upload kat YouTube. Maka datang la idea aku nak mula tulis semua pengalaman aku yang mungkin tak seberapa berbanding dengan orang yang lagi bagus pengalaman dia dalam bidang berbasikal ni.





Jenuh jugak oi even nak tulis 1 post ni. Idea, editing, writing, adui. Tapi yang paling leceh bila outcome tak sama macam apa yang kita expect. So satu post ni saja aku dah try & error dekat 10 kali baru la Alhamdulillah berhasil dengan lebih memuaskan. Bukan senang nak senang. Gitewww hahaha. Apapun takpelah. Kita cuba je la ye macam mana pun. Jangan lupa follow ye. In shaa Allah kita buat mana yang termampu dan terbaik.

Sekian terima kasih!

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *