#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Sunday 12 May 2013

Star Trek Into Darkness 3D - Premiere Screening

Bismillahirrahmanirrahim

Hi semua orang. hari tu, 3 May 13 aku dapat email dari Nuffnang kata aku dapat invitation untuk tengok cerita Star Trek. wahlah. betapa gembiranya dalam hati sebab bukan dapat 1, tapi 2.

kitorang tengok cerita Star Trek kat One Utama 9 May kul 9:30 malam. since dapat 2 tiket so aku ajak kawan futsal aku yang mana seorang gadis juga untuk tonton same2. dapat spek 3D yang jenis bingkai tebal warna hitam. macam biasa la spec tu besar so aku yang bertudung ni tak de la nak selit masuk dalam tudung.




pendapat aku cerita ni aku kasi 5 star. kalau compare dengan Ironman 3, cerita ni lagi best dari Ironman 3. kenapa?

sebab Star Trek:

1- tak bosan. kurang percakapan lebih pergerakan (action)
2- gambar lebih cantik - mungkin sebab aku tengok 3D. Asik elak sana nsini je.. takut kena serpihan besi. huhu. macam2 aksi lagi ah.. phew~
3- cerita penuh tanda tanya. bila ending baru la.. oh itu.. oh ini... oh hebat!!!
4- unsur-unsur lawak yang betul-betul lawak. lagi-lagi bila si ehem2.............
5- ade banyak moral of the story - semangat setiakawan, semangat untuk berusaha bla bla bla n bla..

aku cerita panjang mungkin tak best. ape kate korang tengok sendiri~ hehe selamat menonton.

sebelum tu, TERIMA KASIH NUFFNANG. Nanti kasi tiket free lagi yer~ bye2!
signature2

2 comments:

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *