#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Wednesday 1 May 2013

Drastik

Bismillahirrahmanirrahim
Ya Allah, tambahkanlah bagi kami rezeki yang banyak lagi halal, imam yang benar, ilmu yang bermanfaat, kebijaksanaan yang tinggi serta kejayaan yang besar dunia dan akhirat. 


Semalam aku ambil satu keputusan. Drastik juga la aku kira. perancangan tu ada, tapi nak kata rapi tu tak la sangat. aku hanya mampu merancang, semoga Allah makbulkan impian aku In Shaa Allah Taala. Semoga keputusan yang diambil, kelak mampu memberikan kebahagiaan, kekayaan dan kejayaan buat diriku, keluargaku, agamaku & negaraku. Amiin Ya Rabbal 'Alamiin. Hari ni aku hanya mampu ceritakan impian aku, kelak aku harap aku dapat tunjukkan impian aku kepada semua. Semoga kan terlaksana!
signature2
If you don't build your dream, someone will hire you to build theirs. I make a decision to build my own dream, my own destiny, my own path. If not now, WHEN?

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *