#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Saturday 16 January 2010

apa kata survey?

aku mahu buang iklan nuffnang. bukan sebab earning aku tak banyak, tapi sebab aku rasa serba salah. perangai aku ni satu, kalau aku fokus kat satu perkara, perkara lain aku lupakan. contohnya, aku fokus klik nuffnang orang, lepas tu aku tak baca pon entry dalam blog tu, letak "zzz" kalo xde, letak nama iklan kalo ade. lepas tu bla cari blog lain.
aku rasa tak best. sebab niat asal aku buat blog bukan nak klik ads orang. aku dah lama fikir pasal perkara ni. sampai entry2 orang2 yang aku follow pon aku buat tak tau. xmo ah cenggitu.. aku follow ikhlas. tapi, jadik tak ikhlas la bila aku tak baca. rugi dah. tak kisah la macam mana cara penulisannya, janji aku leh baca n faham. dah la aku ni malas baca paper. tapi sekurang2nya aku tau la sket2 pasal dunia selain aku.
pernah gak sebelum ni aku ungkit pasal perkara ni, tapi tak terfikir nak buang ads nuffnang. yelah, orang berbudi, kita berbahasa. tapi bila aku baca entry suki, aku lagi berkobar2 nak buang iklan tu. aku rasa resah, eh bukan..ape aa perasaan tu? geram ek? bukan..annoying kot. ha ye lah. ape2 je lah. tak tau nak cakap sampaikan cenggane.

korang rasa?
a) buang je iklan nuffnang tu..
b) selamber letak, kalo ade orang kate dah klik ads, bolayankan aje
myself

9 comments:

  1. biarkn jela.. kalo org tu berminat ngan iklan tu pasti dia click;)


    p/s: first time msk blog kamo;)

    ReplyDelete
  2. suka ati la..
    ak letak je.
    malas nk pk apa2.
    brapa ko nyew earning now?

    ReplyDelete
  3. ho~
    bia je pon ok la huda.

    ReplyDelete
  4. sebelum pape, thanks sbb follow blog aku...
    psal nuffnang ad tuh, aku rase aku angkat tangan utk B..
    tak salah hape kalo ade pon..
    d one yg kena ubah bukan blog ko, tp ur attitude..
    tetapkan niat knape nk blogging..
    (wahh, mcam bgus nk nasihat org len)
    TQ!!

    ReplyDelete
  5. @Zuewairy haah kan.. baiklah

    p/s: tengs n jangan jadikan ianya last tym plak..hehehehe

    @PinQib okeyh, tak yah pikir ape2..hihi
    tak taw la..setiap kali cuba buka, mesti katenye "The server at www.nuffnang.com.my is taking too long to respond." jadi, aku malas nak layan ini juga!

    @QeMa orait...

    @cEro tenkiu untuk nasihat bernas itu~!

    mode: kembali kepada niat asal

    ReplyDelete
  6. duit je kau pk kan? lempang kang. klik nuffnang aku sekarang! haha. tak ar. bg aku, tu side ja. main thing is, the blog itself. niat blogger kena betul lah. kalau org ikhlas nak klik, oke ar. tp jgn paksa-paksa. tak best betul. haha.

    ReplyDelete
  7. jangan lempaang, sakeet~ huhu..untuk pengetahuan ko n semua, ip aku ni dah tak leh nampak nuffnang. even aku pny blog sendiri pon aku xnampak nuffnangnye mane sebab seperti ape yg aku cakap kat atas: "The server at www.nuffnang.com.my is taking too long to respond."

    tu ar, aku mmg dah tak boleh klik n suke ati aa korang nak kate aku ape~ hehew!

    ReplyDelete
  8. Letak je lah kak :) Eeqa pun baru nk mencuba nuffnang neh. Mmg o.oo sen lg haha. Eeqa pun tak suka sgt "Nuff Walk" yg para bloggers amalkan skrg. Eeqa msh pentingkan mutu bacaan. Kalo eeqa rase eeqa puas dgn blog dia, eeqa akan willingly tekan butang nuffnang. Dan follow skali gus :) Nuff Walk ni bg eeqa tahpapetah , wlpon setengah org beranggapan menguntungkan.

    ReplyDelete
  9. tengs Eeqa. :D
    misi membaca hasil tulisan dalam blog lagi berkualiti dari misi klik2 nuff ni.
    memang menguntungkan, tapi bila mula menipu, tak jauh mana keuntungan tu..hehehe

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *