#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Saturday 16 January 2010

apa dah jadi hari ni...

ini adalah sambungan dari entry sebelum ini.

lepas interview, aku pun melangkah longlai balik ke rumah. tapi sebelum ke rumah, aku singgah JJ Bukit Raja. hehe, saja nak tengok pemandangan JJ kat situ. parkingnya mak aih, penuh! disebabkan aku malas ak cari parking, dengan BERANInya aku  aku park la kete kancil comel kemek ayah aku tu kat celah2 ruang yang aku rasa sesuai di hentam kereta lain lepas tu.

aku jalan2, 'ter'masuk kedai kamera. usha2. dengan yakin sekali aku berkata, "micro sd 1 gig berapa ringgit ek?"
"aiyaaa..sikalang olang tala jual 1 gig lo..2 gig paling kecik.."
ooo.ye ker..*malu1* aku tny harga n so on....
okeyh lah..jap ek, cucuk duit.
aku datang balik, dia bagi aku try. aku cucuk, eh tak detect la.. maybe tak support kot...
"you pny HENPON pakai micro sd ka?"
ye lah..saya pernah pakai before ni..lepas tu kawan saya hilangkan, saya beli la yang baru.
"bukan la. i rasa u punya HENPON bukan pakai micro sd la.."
bermula perdebatan kami... kami siap tukar2 memori stick! akhirnya terbukti...
"you punya pakai M2 kan.."
heeeeeheeeeeeheeeee.... *malu2* okeylah..sori eks.terima kasih...kat mana jual eks?
"kat kedai HENPON lo.."
aku melangkah keluar diiringi senyuman sumbing mereka berdua. "bubbye~" aku rasa masa aku langkah keluar dari kedai tu, mesti orang ingat aku pakai bedak 2 inci!

dan sebenarnya, aku sedang mencari shin screen guard protector, bukan memory stick.......

*** hari ni kene bayar RM0.20 untuk beg plastik kat Giant!
myself

2 comments:

  1. haha syg oi....
    kalo SE sah2 guna m2
    note: m2 lagi mahal dr mmc len

    btw, usaha yg amat bagus dr pihak Giant utk banteras pencemaran darat!!Bangladesh dah lama mula

    ReplyDelete
  2. ala...aku admit, aku ni memang buta it..lepas tu buat muka yakin konon aku betul
    haha
    sengales

    kira hebat juga bangladesh eks? huhu

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *