#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Wednesday 17 January 2018

Kekecewaan & Hikmah

Adududududu... frustnye lah rasa.

rutin setiap selasa & rabu training futsal, khamis tournament futsal. dalam masa yang sama, setiap rabu ada training basikal. memandangkan setiap hari khamis ada liga futsal, so aku fikir better aku datang training futsal hari selasa & rabu. sekurang2nya aku dah mentally & phisically prepared untuk game khamis.

tapi minggu ni macam tak ngam. selasa training mode bertukar. sejam pertama training basic, sejam kedua friendly match dengan team lelaki. aku yang tak berapa nak perform ni banyak la buat mistake walaupun bola jarang sampai kat aku. setiap kali bola sampai, setiap kali tu la kena gol. which is aku rasa memang membengangkan teammate sendiri la kan. keeper ramai, makanya kitorang kena bertukar-tukar giliran. to be honest, memang aku tak rasa puas main semalam.

hari ni pulak, dah standby nak pergi training futsal, last minute cancel. aku bukan frust sangat training futsal cancel tapi aku rasa frust sebab cancel last minit. at least kalau bagitahu lebih awal, boleh la aku pergi training basikal. lagi frust bilamana liga hari khamis aku tak main / direhatkan untuk minggu ni. adoi. frust bukan sebab tak dapat main liga, tapi sepatutnya aku pergi training basikal. cuaca pulak tengah cantik & training mode pulak Nampak menarik. lama dah rasa nak follow tapi tak pernah ada peluang. rugi aku hari ni.

apepun walaupun minggu ni aku rasa minggu yang paling teruk untuk aku tapi aku tau aku hanya mampu merancang. ada hikmah yang lebih besar Allah nak bagi kat aku In Shaa Allah.

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *