#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Thursday 4 July 2013

Kenny Rogers Roasters Chicken Run For Charity 2013

Wuh. panjang betul tajuk larian ni.

bismillahirrahmaanirrahiim

hari tu hari Ahad. 23 June 2013 aku masuk larian for charity yang dianjurkan oleh Kenny Rogers Roasters sejauh 7 kilometers. wahahaha. ni antara larian yang aku join yang paling tak syok perasaannye sebab:

1- haze.
Malaysia sedang dilanda jerebu yang teruk. aku ni pantang orang suruh lari, aku lari la. kononnye laju boleh dapat top 50, tapi tak pun. masa tu macam teruk jugak la haze pagi tu. 

2- ade kelas
lepas berlari aku terus balik rumah, siap2 masuk kelas. penat!

3- tak dapat menikmati tiket free kat Sunway Lagoon
yela. aku ade kelas. takkan nak ponteng? sungguh rugi perasaannye. T_T dah la dapat tiket free... huwaaaa

4- tak dapat medal finisher
memang la. name pun run for charity. bahahahahaha

tapi sekurang-kurangnya, aku dapat gak masuk Sunway Lagoon tu sejam sebelum tutup. berusaha sedaya upaya pergi Sunway Lagoon lepas kelas tu.


banyak betul jajan Kenny Rogers kasi weyh. 

sambil lari bawa telur. jangan kasi pecah okeh! nasib baik tracksuit aku besar. aku letak je dalam kocek seluar. sambil2 lari tu memang berharap la telur tak pecah dalam seluar. haahaa!!

2 orang belah kanan aku tu junior masa study kat UTM dulu. kecil betul dunia ni boleh terserempak ngan edorang kat sini. aku ade jumpa sorang lagi kawan, Fuad, x sempat ambil gambar ngan dia lak. haih

nah. ni je bukti yang aku dah masuk dalam Sunway Lagoon tu. hehehehehe :P
signature2

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *