#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Sunday 16 June 2013

MALAYSIA MIZUNO WAVE RUN 2013

Date: 9 June 2013
Venue: Dataran Putrajaya Presint 3, Putrajaya.
Distance: 16 KM
Flag off: 6:30 AM


Gambar dari jauh. masa ni aku betul2 baru sampai. berhenti sekejap ambil gambar dan sempat upload. walhal orang dah beratur panjang kat depan pejabat kehakiman tu. disebabkan aku sampai lambat, aku beratur agak belakang juga. 5 minit lepas flag off baru sampai start point (-.-)

setengah jam pertama, masa tu baru 5km aku lari. aku dah sampai area flyover depan PICC, jalan sebelah aku dah nampak orang Kenya dan seorang Chinese lari tinggal 5 KM nak sampai finish lane. aduh. aku macam baru nak panas badan dia dah nak sampai?! gila 16KM 45 minit? brrr... macam mana la diaorang boleh dapat stamina mantaps macam tu. huhu

aku? 10 Km pertama aku lari dengan gagahnye. gagah la sangat. makan masa sejam 15 minit gak. aku tengok signboard 11 KM, aku dah start berjalan. lari 100 meter, jalan. lari 100 meter, jalan 1 KM. lols. sampai la 2 jam setengah kat finish lane. kihkihkih...

ha tu dia.. dapat gak medal finisher 16 KM. nak tercabut lutut aku lari hari tu. tapi xpe, passionate punya pasal kan. layankan aje la.. hehehe... yang penting lepas marathon tu, aku terus pergi berjimba kat KL tanpa rest sampai malam. dung - terus tertido tak sedar diri. nasib baik isnin tu aku cuti. kih kih kih.


signature2
sape join Roaster's Chicken Run for Charity '13 23 June ni kat Sunway Lagoon? jumpa anda di sana~~~~ buhbye~!

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *