#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Sunday 12 June 2011

wow! ada kelainan di sini.

Fuyoh. lama sangat ni tak buka blog. dekat sebulan kah? ye kott.. dashboard dah lain bebenor ghoman eh. memang..memang aku lambat. ape kan daya. hidup penuh dengan aktiviti memang macam neh. segala macam nak update tak terbuat2. futsal sana sini. orang kawen pun penuh gak. siap ada 2-3 majlis satu hari. dah tu pulak satu kat Kedah, satu kat Melaka. pening aku nak pergi mana satu. aleh2 aku pilih futsal gak. huhhu. biasalah sekarang dah bulan Rejab. esok lusa dah masuk Syaaban. bila sampai Ramadhan memang tipis la harapan nak buat torney/majlis. apata lagi masuk Syawal. training mesti dah makin kurang. kene lebihkan beramal. huhu.

macam-macam aku tempuh 2-3 minggu ni.ada yang putih mesti ada hitamnya. ada yang sial ada yang bertuah. cerita sama, watak aja berbeza. (haah, ini lirik lagu aku tiru.) apapun sekarang aku mampu tawakal kepada Allah. yelah, kita dah berusaha, dia yang menentukan. aku cuma berdoa aku berada di tempat yang benar lah. kekadang aku kesian kat mereka yang tak bersalah tu. tapi ape boleh buat. aku dah tersepit. aku suarakan atau aku diamkan, memang aku yang kena. tapi rules tetap rules, aku tetap suarakan. aku ada hak. okeyh stop it.

kesian kat bro yang mintak address butik Joma tu. jap ye aku gugel. hehe

peta butik Joma Shah Alam. klik gambar untuk pembesaran. butiknya kat building seperti yang dikotakkan dalam kotak merah tu, menghadap Federal highway. aku main redah je ikut direction kawan aku. tapi yang penting memang betul2 sebelah Federal Highway. kalo ikut pakcik gugel tu, nama jalannye Jalan Tinju. haih, pelik2 nama jalan neh. kalo tahu Tesco Shah Alam tu, memang dah dekat sangat la.
tu aje kot.

kedai ni buka office hour je. kalo hari sabtu buka sampai tengahari.

pesanan penaja:
jangan lupa / lengah2kan ganti puasa. Ramadhan dah dekat neh. kehkehkeh =)

6 comments:

  1. ganti puasa berapa hari ni? kah3

    ReplyDelete
  2. abes sudaaa...buat yg sunat plaks..hehhe
    ngek2 la ko neh

    ReplyDelete
  3. sometimes susah mau faham map kat google tu :P

    ReplyDelete
  4. yang ni senang aje..direct. hehhe

    ReplyDelete
  5. eh3,ape ke hay nye ko pon xapdet lelaju macam aku?aishhh

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *