#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Sunday 15 June 2014

Ride For Life

1MK Urban City Adventure

15 June 2014

1 Mont Kiara

Sebelum Flag Off


Ramai betul orang - 1000 lebih rasenye. 


Nampak dalam map tenang je jalannye, tapi 85% bukit bukau. 

Masa kat bangsar, ade accident motor tak silap. Polis traffic yang kawal lalulintas suruh riders masuk simpang kiri. Memang kaw-kaw punya panjat bukit. Sampai atas, semua orang stop sebab rupanya kami dah salah route. Masa briefing, aku dengar sepatutnya masuk Bukit Aman, Tugu Negara baru patah balik pergi MK. Tapi ntah. Aku ikut je orang depan. Hehew


Waktu balik. Semua orang kelaparan tunggu rider lain sampai. Lunch pun belum sampai. Hehe. Cabutan bertuah? Macam biasa aku kurang tuahnya. 


Ini matlamat utama aku sebenarnya


Finisher medal yang cantik. Yahooo!

Penat - masa tunggu cabutan bertuah pun aku terlelap berkali-kali. Alhamdulillah aku belum sorong basikal lagi buat masa ni. Orang kate - kayuh je asal tayar bergolek! (^_^)v

K baiiii. Krohhhhhhhhhhh Zzzzzzzz......







No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *