#KasilahChance #JomKayuh #DiariOmar

Saturday 27 April 2013

Komunikasi Percuma

Assalamualaikum & ape khabar orang2 yang sedang membaca? Sihat la harapannye kan.
Pagi tadi bangun tidur terus check phone. Penuh mesej dalam whatsapp. Biasa la kalau dah join macam2 jenis group whatsapp tu, macam2 la sembangnye pun.. Then dapat notice suruh update application whatsapp.. Pernah sekali ignore notification tu, tapi last2 dia block x boleh guna selagi x update. Hampeh betul.. So untuk mengelak perkara yang sama berlaku, aku pun update la dengan jayanya. Tapi masalahnya, dia kata tinggal sebulan je free, lepas ni kena bayar pula. Aish. Dah tak jadi free la. Huhu

Dulu pernah install we chat, pastu uninstall balik... Fikir2 baik aku install we chat balik.. Percuma. Haha. Tapi aku lagi selesa ngan whatsapp. Simple.. Aku tengok we chat tu macam ade profile la itu la ini la.. Macam penuh semua benda dalam tu. Tapi ni personal opinion aku la. Orang lain aku tengok suka ja pakai siap macam orang kurang siuman cakap2 & gelak2 Kat walkie talkie canggih ni. Kelakar lak tengok orang pakai we chat. Satgi aku lak yang buat, ha tanggung sendiri la yer. Hehe..

What ever it is, aku guna ja sebab percuma. Lalalala..

Bye!

Ps: motif tulis blog ni - aku dah install we chat. Lalala

K bye

1 comment:

  1. Very good article. I am dealing with a few of these issues as well.
    .

    Feel free to surf to my site :: Orlando Chiropractor

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Most Recent Post

Surah A-Qasas

Pada Surah Al-Qasas pula,Allah masih lagi menerangkan tentang Al-Quran, hari pembalasan dan beberapa kisah sebelumnya untuk dijadikan telada...

Know us

HUDAMCGYVER'S
I-SPORST WEAR | PRIMUS V | CHOCODAP'S

Our Team

CFOO Cycling Republic | CFOO
Geng Kayuh Asal Boleh | GKAB
Absolute Full Gas | AFG

Contact us

Name

Email *

Message *